Tomorrowland & YouTube presenteren Tomorrowland TV (NL/FR/EN)


Festival news
Gepost op door Yves Vermeulen
Nieuws afbeelding: Tomorrowland & YouTube presenteren Tomorrowland TV (NL/FR/EN)
Nieuws thumbnail: Tomorrowland & YouTube presenteren Tomorrowland TV (NL/FR/EN)

TOMORROWLAND KONDIGT GRENSVERLEGGEND PARTNERSHIP AAN MET YOUTUBE – VOORSTELLING ‘TOMORROWLAND TV’

Met meer dan 41 miljoen YouTube-hits voor de aftermovie 2011 en maar liefst 1,3 miljoen fans op Facebook is Tomorrowland officieel ‘s werelds grootste event in zijn genre. Nu de 2012-editie van de festivalreus nadert, kondigt Tomorrowland, in samenwerking met YouTube, Tomorrowland TV aan, een wereldprimeur in festivalland.

Drie dagen lang zes uur live televisie zal zeker wat van de teleurstelling kunnen wegnemen bij de bijna 2 miljoen fans die geen ticket wisten te bemachtigen in april eerder dit jaar. En uiteraard zal Tomorrowland TV ook de rest van de wereld tonen waar het festival om draait.

Maanden van ontwikkeling en planning zijn voorafgegaan aan wat vanaf 27 juli een historisch weekend zal worden. Een team van zo’n 150 personen en presentaties vanuit een op maat gebouwde studio en verschillende live spots op het 65 hectare grote terrein: iedereen die niet aanwezig kan zijn op het event zal toch een fikse dosis krijgen van wat Tomorrowland zo bijzonder maakt.

“Na het fenomenale succes van onze aftermovie 2011 was het een logische stap om YouTube te benaderen voor 2012”, verklaart Michiel Beers, oprichter van Tomorrowland. “We zijn echt trots op wat we met Tomorrowland TV hebben gecreëerd. Bijna 2 miljoen mensen grepen dit jaar naast een ticket en het zal echt de beste manier zijn om ons festival te beleven voor degenen die er helaas niet bij kunnen zijn.”

Tomorrowland TV zal worden gedraaid in indrukwekkende HD en zal bestaan uit live sets, interviews, extra’s en de onversmadelijke blik achter de schermen! 

Het kanaal zal toegankelijk zijn vanop de YouTube-pagina van Tomorrowland en kan worden bekeken over de hele wereld!  Zorg ervoor dat je niets mist, elke dag van het festival tussen 19 en 2 uur MEZT.


TOMORROWLAND ANNONCE UN PARTENARIAT REVOLUTIONNAIRE AVEC YOUTUBE – PRESENTATION DE « TOMORROWLAND TV » 

 Avec plus de 41 millions de vues sur YouTube avec son aftermovie 2011 et plus de 1,3 millions de fans sur Facebook, Tomorrowland est officiellement le plus important événement de sa catégorie à travers le monde. A l’approche de l’édition 2012 du Goliath des festivals, en partenariat avec YouTube, Tomorrowland dévoile Tomorrowland TV – une première mondiale en matière de festival.

Avec la diffusion de 6 heures de télévision en direct sur 3 jours, Tomorrowland TV entend atténuer quelque peu la déception des près de 2 millions de fans qui n’ont pas pu obtenir de tickets en avril dernier et, par la même occasion, montrer au reste du monde de quoi retourne le festival.

Des mois de développement et de planification ont abouti à ce qui sera un véritable week-end historique le 27 juillet prochain. Un événement produit par une équipe de quelque 150 personnes, présenté depuis un studio construit sur mesure, et avec des points live sur l’ensemble du site de 65 acres : toutes les personnes situées à l’extérieur de l’événement auront leur dose de ce qui rend Tomorrowland si spécial.

« Après le succès phénoménal de notre aftermovie 2011, approcher YouTube pour  l’édition 2012 était une étape toute naturelle », expliquait Michiel Beers, fondateur de Tomorrowland. « Nous sommes extrêmement fiers de ce que nous avons créé avec Tomorrowland TV – près de 2 millions de personnes n’ont pu obtenir de tickets pour l’événement de cette année, et ce sera réellement la meilleure manière de vivre notre festival pour ceux qui ne peuvent pas être sur place pour le partager avec nous. »

Tomorrowland TV sera tourné en remarquable HD et présentera des prestations live, des interviews, des bonus et les indispensables bavardages en coulisse ! 

La chaîne sera disponible depuis la page YouTube Tomorrowland et pourra être regardée par toute la planète ! Soyez sûrs de ne rien manquer, depuis 7 PM jusqu’à 2 AM CEST, tous les jours du festival.


TOMORROWLAND ANNOUCE GROUNDBREAKING PARTNERSHIP WITH YOUTUBE – INTRODUCING ‘TOMORROWLAND TV’ 

 

 Having racked up over 41 million YouTube views with its 2011 after movie, combined with amassing 1.3 million Facebook fans, Tomorrowland is officially the biggest event of its kind in the world. As the 2012 edition of the festival goliath approaches, Tomorrowland in partnership with YouTube unveil Tomorrowland TV – a world first for any festival.

Broadcasting 6 hours of live television across 3 days, Tomorrowland TV will surely quell some of the disappointment felt by almost 2 millions fans who were unable to get tickets back in April this year, and in doing so, display to the rest of the world just what the festival is about.

Months of development and planning have gone into what will be a truly historical weekend come July 27th. Produced by a crew of some 150 personnel and presented from a custom built studio as well as live points across the 65 acre site, everyone outside of the event will get their dose of what makes Tomorrowland so special.

“After the phenomenal success of our 2011 after-movie, approaching YouTube for 2012 was a natural step” said Michiel Beers, founder of Tomorrowland. “We’re so proud of what we have created with Tomorrowland TV – almost 2 million people missed out on tickets to this years event and it really will be the best way to experience our festival for those that can’t be there to share it with us.”

Tomorrowland TV will be shot in glorious HD and will feature live sets, interviews, special features, and the all-important backstage gossip! 

The channel will be available from the Tomorrowland YouTube page and viewable to the entire planet! Be sure not to miss out, from 7PM to 2AM CEST each day of the festival.

 

www.tomorrowland.com  

www.youtube.com

#tomorrowland


Gerelateerde berichten


Reactie plaatsen


Aanmelden
Naam:
Paswoord:
Ingelogd blijven
Klik hier als je je paswoord vergeten bent.
Registreren Registreer je jezelf liever niet via Facebook? Klik hier